perjantai 29. maaliskuuta 2013

glad påsk till alla ♥


Uskon johonkin korkeampaan voimaan. Ihan sama onko se Jumala, Buddha, hyvä haltija vai joulupukki, on turvallista tuudittautua siihen ajatukseen että joku muukin määrää mun tulevaisuudesta. Ja että kun toivoo tarpeeksi, asiat järjestyy. Loppujen lopuks kaikki järjestyy. Niin kävi taas.

Ovi sulkeutui juuri, auto kutakuinkin starttasi pihasta. Talossa on muuten hiljaista, ainoastaan mun musiikin jytinä valtaa asunnon. Kaks päivää tää on nyt mun koti. Käty on ehkä paras lahja minkä mun perhe voi mulle antaa, sillä tapaa jaksan niitäkin sitten taas paremmin. Ihan sama nukkuisinko vai tanssisinko koko sen ajan kun ne on poissa, saan ottaa iisisti ja irrottautua mun velvollisuuksista.

Seuraavana etappina on Sokoksen S-market ja viikonlopun safkojen metsästys. Nyt julistan mun loman alkaneeksi. Oikein ihanaa ja rentouttavaa pääsiäistä kaikille, munallista tai munatonta kuinka vain. Nauttikaa! Pus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti