keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

I need your love, I need your time

Mua välillä huvittaa mun musiikkimaku. Se on ihan tosi laaja, se riippuu niin fiiliksestä mitä kuuntelen. Oon aika kaikkiruokainen. Tällä hetkellä kuuntelen suomiräppiä, seuraavana soittolistalla on Green Daytä ja Rise Againstia, sen jälkeen Shakiraa ja herranjumala ties mitä, tässä ei ole mitään logiikkaa! Toisaalta se on helpottavaa, en kuulu niihin jotka inisee illan istujaisissa siitä että musiikki on paskaa, pääasia että on musiikkia. Päätin että lähden ruis rockiin koska mulle on oikeestaan ihan sama keitä siellä esiintyy, aina löytyy joku hyvä ketä odottaa ja siellä se fiilis on kuitenkin niin hyvä että Tuulikin sais varmaan bileet pystyyn. Äiti totes eilen että " suhtaudut musiikkiin samalla tapaa kun ihmisiin, löydät kaikesta aina ees jotain hyvää ". Sitten se nukahti. Äiti on söpö.



Näin tänään pitkästä aikaa Rebeccaa (sanoin Rebecca enkä Repsu, oho).. Mua välillä harmittaa että mulla on niin kauhea kiire etten löydä tarpeeksi aikaa ystäville. On sellaset läheiset ihmiset joita nään kokoajan, mut silti ihan liian vähän. Sit on ystävät, joiden kanssa on kiva käydä kahvilla ja vaihtaa kuulumisia pidemmällä tähtäimellä. Tuntuu kurjalta ja epäoikeudenmukaiselta sanoa että sori, mulla ei oikeesti ole aikaa nähdä, liikaa kaikkea. Ei. Ei kavereille voi sanoa ei, aina pitäis löytyy aikaa. No mut nyt vihdoin ehdittiin nähdä Repsun kanssa ja tuntui hassulta kelata nauhaa taaksepäin ja kertoa kuulumisia viime heinäkuusta lähtien, millon viimeksi ollaan nähty. Apua miten paljon on tapahtunut ja miten me ollaan taas kasvettu ja opittu huiman paljon..! Mut mua oikeesti ahdistaa tää ajanpuute, tuntuu että tuhoan mun ihmissuhteita sillä ettei ole aikaa, koska aina kun yritän pelastaa yhtä suhdetta toinen kärsii. Ehkä tää on osoitus siitä että nyt näen ne suhteet jotka kestää siitä huolimatta ettei aina löydy aikaa, niin karua kun se onkin.

Odotan kesää tosi paljon. Sitä että voi olla ulkona, maata kostealla nurmikolla ja tuntea kun maa tärisee boomboxin bassoista. Sitä kun illalla voi istua lämpimällä kalliolla ja jutella aamu neljään asti. Tai tanssia pehmeällä hiekalla ja katsoa punoittavaa aurinkoa. Ei ole kiire, eikä velvollisuuksia. Odotan sitä että meillä olis käty ja saan rytmittää koko elämäni täysin itse. Vuorokauden ajoilla ei ole enää mitään väliä, eikä päivämäärillä tai viikonpäivillä. Kesällä olen vapaa nauttimaan elämästä. Vaikka menenkin luultavasti töihin, ei sekään tunnu stressaavalta, koska on kesä. Vaikka sataisi vettä, on silti kesä. Se on vaan se juttu.




Päivällä päätin että menen aikaisin nukkumaan, mutta päivän kofeiiniannokset huomioon ottaen se on aika mahdoton tehtävä. No tekemisen puute ei ole ongelma, aina voi vaikka syödä. Tällä hetkellä kulutan aikaani kuunnellen nostalgiabiisejä ja googlettaen kuvia hakusanalla " cute donkey ", joten ei, tekemisen puute ei ole ongelma! Rikastuttavan hienoa keskiviikko iltaa/yötä teillekin.

4 kommenttia:

  1. Aasit on iha jees...
    -Tuleva kesäkämppis ;)

    VastaaPoista
  2. En tiiä miten on mahollista että voisin allekirjottaa kaiken mitä sun postauksessa oli :D mun musamaku on kans superlaaja, mul on hälyttävän kiireistä koko ajan ja haluun kesän...
    Jos ja kun kiire joskus helpottaa nii meki voitais taas nähä :D

    toinfinityblogg.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei mahtavaa!! ja todellakin, mietin just toissapäivänä sua ja kelasin että ois taas kiva nähdä! :) toivottavasti löytyis aikaa!

      Poista