maanantai 4. maaliskuuta 2013

meillä kaikilla on menneisyys..

Shoppailin taas vaihteeksi erinäisissä nettikaupoissa. Tai en shoppaillut, siirtelin tuotteita ostoskoriin kunnes numerot ovat tiukasti kolminumeroisen sarjan puolella. Aloin miettimään että miksi. Mun vaatehuone pursuaa vaatteita, niitä on oikeestaan niin paljon ettei ne ees mahdu sinne. Mikä on se sairaalloinen vaatteiden ihailemisen syy?
Muistan kun olin 14-vuotias, aloin saamaan omaa rahaa ja tajusin että voin itse vaikuttaa siihen mitä päälleni puen. Shoppailin ja suunnittelin aina iltaisin asukokonaisuudet seuraavalle päivälle. Selailin muotilehtiä ja yritin olla niin ajan tasalla. Sain silloin mun ekat merkkilaukut ja käytin korkokenkiä. Olin niin neiti. Kokoajan piti ostaa uusia meikkejä ja kynsilakkoja. Nyt ymmärrän että ehkä se oli osa sitä itsensä etsimistä, yritin pönkittää omaa arvostustani sen materian ja blingblingin avulla.

Ihmettelin silloin miksi kukaan poika ei tykännyt musta, tai ei ainakaan näyttänyt tunteitaan. Nyt tajuan että olin silloin vielä ihan kesken, mun arvomaailma oli vielä vähän vinksallaan ja en oikein vielä ymmärtänyt mikä elämässä oli tärkeää. Tykkään edelleen shoppailla ja kiinnitän kyllä huomiota ulkonäkööni, mutta se ei ole elinehto. Välillä on myös niitä päiviä ettei ehdi meikkaamaan tai että päällä on lökärit. Ei se tee musta mitenkään epämuodikasta. Se tekee musta itsetietoisen, että mun ei tarvii rakentaa persoonaani niiden asujen ja kynsien varaan vaan että tiedän olevani hyvä just tälläsenä. Niin muidenkin on helpompi arvostaa mua, kun mä itse tiedän minkälainen tyttö oon sisimmiltäni. Ihmiset ei tykkää musta siksi että mulla on Guess:n laukku. Ne tykkää musta siksi että oon Rosa.



Kuvat ajalta kevät 2011-syksy 2012.. Onnekseni voin huomata kasvaneeni. Ei jeesus sentään..........

Huomenna mulla on vapaapäivä. Niin rankka viikonloppu onkin ollut, maannut himassa paeten pakkasta. Ois perinteinen liikuntapäivä, eli mentäis Himokselle laskettelemaan mut äiti kiels mua menemästä puolkuntosena, joten kyllä mulle nukkuminen natsaa! Vois käydä vaikka shoppailemassa.. Niin ja Wiltsun kans kaffella, Coffee Housen caramel ice latte kuulostaa aika houkuttelevalta, se sopii maanantaihin. Lisäks voisin käydä ostamassa kuulokkeet, sillä mä oon nyt Lumia800:n omistaja!! Tässä pakollinen " mulla on lumia "-kuva:

.


Okei mua alko just hävettää tää postaus näiden kuvien osalta. Ihan hirveetä posetusta, antakaa se anteeksi. Sitten kun saan vihdoin ostettua sen kameran niin lupaan ettei mun pärstää näy täällä enää niin paljoa, sillä nyt se on esillä vähän liikaakin, ei sen nyt sentään niin ihmeellinen ole. Joo ja kun näissä kuvissa ei ole alun alkaeenkaan ollut mitään järkeä, toivotan teille hyvät yöt tämän sukututkimustani kirkastavan kuvan turvin. Kiitos että teitä on jo 60!!

6 kommenttia:

  1. Ei noi kaikki kuvat ny iha hirveitä oo :) varsinkaa vika ;)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiva kuulla että olet samaa mieltä, kuka sitten oletkaan :D

      Poista