maanantai 22. huhtikuuta 2013

so many people telling me one way

Mut tekee iloiseksi ihmiset jotka kuuntelee hyvää musaa. Ja ihmiset ja musiikki ylipäätään. Ne on kaks asiaa jotka saa mut iloisemmaks ku koskaan ennen tai sit masennuksen syövereihin. Jos niitä ei olis ni sit ei olis mitään. Ei yksin hiljaisuudessa voi elää.

Teatteri on kans sellanen asia joka saa mut eloon. Tänään oli vika esitys meiän Helsinki/Helsingfors-esitystä ja ah. Fiilis on hieno, lavalla musta tuntuu siltä että olisin saanut siivet tai propellin mun päähän. Teatteri on kuitenkin ollut osa mun elämää jo sen kahdeksan vuotta, puolet mun elämästä, joten ilman sitä vois olla vähän tyhjä olo. Oon liekeissä, this girl is on fire ja niin edespäin.


Tää tyttö on kans aika liekeissä.

Taas on  tullu vähän sairasteltua. Mulla todettiin anemia, eli taas kerran on noi rautajutskeliinit ja hemoglobiinit alhaalla, vaan siinä 96 paikkeilla. Ja vaikka tää kevät lataa mun akkuja ni noi heinät ja pikku kevätnuha saa olon aika kurjaks. Nyt tekis mieli vaan nukkua pari päivää ja herätä niin että oisin ihan terve eikä tarttis murehtia että millon sitä ehtis taas terveyskeskukseen. En jaksa, en tykkää. Miks jotkut ei sairastele koskaan ja mä saan käydä läpi jokasen taudin? Pelkään että kohta kukaan ei enää usko että oon kipeä, on niitä ihmisiä joilla on aina joku uus tauti minkä ne loppujen lopuks on kehitelly ite päästään mutta ne saa siitä vaan bonus säälipisteitä ja paijailua. Mutta kun mulla on oikeasti kurja olo. En tykkää turhasta valittelusta, en halua olla heikko vaan näyttää että selviän mistä vaan. Välillä kuitenkin usko pettää ja pelottaa. En tykkää tästä.




En kuitenkaan aio alistua, se ei kuulu tapoihini. Luotan aina siihen että kaikki järjestyy. Nousen tästäkin vielä, koska niin monesta olen jo selvinnyt. Joumatafaka oon vahva enkä mikään rääpäle, perkule!

2 kommenttia:

  1. ootko ajatellutr kun oot aika hoikka ni että jos se vaikuttais että sairastut helpommin? mulla on yks kaveri joka on aika laiha ja hän sairastelee just paljon helpommin kun muut... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se saattaa olla osasyy ainakin, koska kun oon aika snadi niin samalla oon sit kans heikompi ku ei oo sitä massaa ja vastustuskyky on alhanen.. mut minkäs sille voi, ei tässä nyt oikeen lihottamaankaan viittis alkaa että pysyis nuhat loitolla :D

      Poista