torstai 29. elokuuta 2013

country cookies -hetki kelpaisi kyllä


Oujee täst tää taas lähtee! Ensimmäinen syysflunssa: check! En muistanutkaan miten hirveetä tää on. Oon ihan tukossa ja joka paikkaa kolottaa, noi meidän portaat on murheen kryyni ja fyysinen rasite. Onneksi mulla on suklaakeksejä ja karpalomehua. Kohta vois syödä chilinuudeleita tai pakastepizzaa.
Koitin ladata leffaa koneelle, turhauduin ja päätin katsoa Carrien Päiväkirjoja. Liikaa sellaista romantiikkaa jota ei ole oikeasti olemassa ja liikaa draamaa haluavia ihmisiä. Vaihdoin Aurinkorannan Tähtösiin ja meinasin hajota myötähäpeään, ei voi olla niin tyhmiä ihmisiä, ei vaan voi! Ehkä vaihdan alakerran kanavapaketin ääreen. Mun suuri haave olis saada tehtyä a-ruotsin juttuja josta oon pahasti jäljessä, niinkun jokaisesta muustakin aineesta. Vois herätä skarppaamaan ennen ku se on liian myöhäistä, toivottavasti ei oo jo. Nyt kourallinen vitamiineja niin elämä ei näytä enää niin haastavalta. En halua valittaa, koska mulle tulee huono mieli kiittämättömistä ihmisistä. Sen sijaan että valittaisin heistä, pidän huolen etten itse ole sellainen! Onneksi mulla on suklaakeksejä, se riittää.

2 kommenttia:

  1. jee tunnen tuskasi ton flunssan kanssa (Y) mul ei vaa oo ees mehua eikä keksejä ;_;

    VastaaPoista