maanantai 2. syyskuuta 2013

maanantai jolloin hymyilytti

Kipeenä oleminen on ihan hyvä kokemus, kunhan sitä ei harrasta liian usein. Toivon että tämä sairasteluni jää tähän tälle syksylle, eikä lähde samanlaiseen kiertoon kuin edellisinä vuosina. Jäin vielä tänään kotiin, koska illalla ääneni lähti teille tuntemattomille. Kuulostan joltain epävireiseltä kontrabassolta, välillä ääneni on niin matala että se katoaa täysin, välillä taas kimahtaa niin korkeelle kuin kyseessä olisi 13-vuotias poika. Nukuin viime yönä maukkaat 16 tunnin yöunet, välissä havahduin migreenikohtaukseen ja vetäsin pillerit nassuun ja käänsin kylkeä. Alan pääsemään näiden kohtausten päälle, ehkä pikkuhiljaa opin selättämään ne täysin!



Oon löytänyt tän ajanjakson aikana uusia bändejä, esimerkiksi One Republicin Native levy on just sellasta musaa jota kaipaan just tälläsiin hetkiin. Eilen katottiin äidin kanssa Varasuunnitelma-leffa.  Hyvän leffan tunnistaa siitä että sitä miettii vielä seuraavanakin päivänä. Toi oli juuri sellainen, vaikkakin välillä raastavan romanttinen mutta ehkä just siks niin hyvä.
Omien ajatuksensakin kanssa hengailu tekee välillä, oon oivaltanut asioita ja mikä harvinaisinta, en ole kehittänyt pääni sisällä ongelmia vaan ratkaissut niitä ajatellen kuinka onnellinen olenkaan. Tämä on edistystä!!

Ylpeä olen myös edellisestä blogitekstistäni. Asian voisi muotoilla myös niin, että olen ylpeä elämästäni. Lisäksi oon lukenut mielenkiintoisia blogitekstejä. Suosittelen kaikkia naisia - tai miksei miehiäkin - lukemaan Karkkipäivä-blogin tekstisarjan tisseistä. Kyllä, tisseistä. Helpottaa tissikriiseihin jonka varmasti jokainen nainen on käsitellyt jossain kohdassa elämäänsä.
Tää on ehkä se syy miks mun opiskelu ei etene. Ei siis siksi että mulla olis tissikriisi, vaan siksi että mun mielestä elämästä nauttiminen, asioiden oivaltaminen ja oman onnellisuuden lisääminen on paljon tärkeämpää kuin opiskelu. Oon opetellut elämään hetkessä, joten " turvaa tulevaisuutesi " -opiskeluasenne ei nyt oikein tehoa. Tällä hetkellä elämästä nauttiminen tarkoittaa sitä, että aina löytyy parempi tapa viettää aikaa kuin opiskelu. Viiden vuoden päästä revin hiukset päästäni, " Voi Rosa, taas meni yksi työpaikka ohi sen takia alta kun sinusta oli kivempaa miettiä elämääsi, selailla nettikauppoja ja kirjoitella nokkelia tekstejä kuin opiskella ". Okei Rosa 21v, teen sinulle palveluksen. Yritän tehdä tänään jotain koulun eteen.



Iloista alkuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti