keskiviikko 9. lokakuuta 2013

mikä teki minut onnelliseksi?

Valtakunnassa kaikki hyvin. Voisin toki alkaa listaamaan mikä kaikki on perseestä, mutta en tee sitä. Sen sijaan kirjaan tähän yksinkertaisia asioita jotka ovat saaneet minut hymyilemään viikon aikana:



• Päivitin spotify-soittolistaani. On kiva ettei tarvii kokoajan vaihdella biisejä ja kuunnellessani pari tuntia musaa jokainen biisi on hyvä, koska kuuntelen maailman parasta musaa!
• Kävin ostamassa huomenna 7 vuotta täyttävälle siskolleni synttärilahjan. Lastenvaatteiden ostaminen on ihanaa.
• Otin puolivahingossa kotiin Eetun Melodica hupparin. Se lämmittää ja siitä tulee hyvä mieli vaikka olisikin yksinäistä.
• Musta on hauskaa että yli 40-vuotias isäni on "in".  Se kommentoi " sweet :) " mun instagram kuviin ja laittaa kivoja tekstareita. Lisäks musta on hauskaa miten se kaiken oman häsellyksensä keskellä koittaa olla se järkevä isähahmo laittaen viestejä : " Laitatko mulle sen sun tilinumeron. Kato ne numerot tarkkaan ja tuplatsekkaa vielä lopuksi et menee oikein! " Noi on varmasti muille sellasia tylsiä iskäviestejä mut mulle ne on aika tärkeitä just siks.
• Oon ollut tän viikon aikana joka päivä syömässä/kahvilla. Rahaa palaa, mutta mulla on ollut aika tosi hauskaa ja oon tajunnut että mulla on aika tosi mahtavia ihmisiä mun elämässä.
• Aamuisin oon jaksanut välillä ottaa ripsivärin käteen ja päivän aikana hämmästellyt miten näytänkin oikeestaan aika kivalta.
• Oon tehnyt shoppailulöytyjä (lompakolle huono asia, mielenterveydelle hyvä asia) ja ostoslista vain kasvaa.



• Kouluruokamme on tehnyt huikean parannuksen. Ruokarytmini on ihan sekaisin koska SYÖN ITSENI TÄYTEEN kouluruokailulla! Kaikki on mahdollista ja ihmeitä tapahtuu.
• Löysin pari valokuvaa musta, isistä ja äidistä. Niistä tulee aina hyvä mieli, koska sellaset kuvat on vähän vähissä eikä niitä oo mun elinkaarelta kun neljän vuoden ajalta. Mulla on aika huippuvanhemmat.
• Oon avannut villasukka-kauden. Mitä sitä enempää perustelemaan, ihan parasta.
• Surffailin taas vaihteeksi astro.fi-sivuilla ja löysin mahtavia yhtäläisyyksiä. Sanokaa te mitä sanotte, mun mielestä horoskoopeissa on perää!
• Äiti osti meille 12 teepakettia. Ne on hienoja, hyviä ja jokainen on tarkoitettu eri mielentilaan, " love, harmony, good morning, relax, bed time.. "
• Kuulen, luen, näen ja seuraan sivusta jatkuvasti mitä ihmeellisimpiä parisuhde ongelmia. On mustasukkaisuutta, riidan hakuisuutta, valheita ja välinpitämättömyyttä. Mikään suhde ei ole täydellinen tai ongelmaton tietenkään, eikä haasteet tee siitä huonompaa, mutta musta on ihanaa ajatella että oon kyllä aika onnellisessa parisuhteessa.
• Mun aamujen suurin onnellisuuden aiheuttaja yleensä aamukahvi ja mun starbucks-muki.
• Ensi viikolla on syysloma, ah ah ah.
• Yks asia minkä tajusin hiljattain oli se, etten ole kellekään kateellinen. Välillä saatan sanoa " kelpais mulleki ", " epäreiluu mäki haluun ", " elämä on perseestä " tai " miks mul ei oo ikinä tollee ", mutta pääosin en kyllä kadehdi ketään. En oikeestaan tiedä mitä haluisin elämässäni edes muuttaa. Kaikki on aika kivasti.



Ehkä tää positiivisen mielen ja optimistisuuden lisääminen riittää tälle päivälle. Kyllä tästä syksystä selvitään kun vaan jaksaa hymyillä edes pikkusen. Juokaa kahvia, katsokaa leijonakuningasta, kuunnelkaa musiikkia ja naurakaa, kyllä se siitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti