lauantai 5. lokakuuta 2013

oh dear boy i wanna follow you

Coldplay-Yellow


Life is good. Ei mitään speciaalia, oon vaan taas oppinut arvostamaan yksinkertaisia asioita. Mulla oli #kaikkionkamalaa -vaihe, mikään ei ollut hyvin. Itketti ja elämä murjoi. Jaa miksikö? Siihen en osaa vastata. Sitten avasin suuni ja sain vastaukseksi jotain sen tyyppistä kuin " senkin pöljä ei ole mitään hätää ". Totesin että no joo, ei muuten taida ollakaan. Jotkut ihmiset tykkäävät draamasta ja ongelmien kehittelystä, ja silloin kun ympärillä olevat ihmiset vatvovat draagista elämäänsä alkaa pakostikin miettiä että " mikäköhän tässä mun elämässä vois mättää? ".
Onneks mulla on ihana isi, ihana äiti, ihania kavereita (siitä huolimatta vaikka olis tuhansia kilometrejä välissä) ja ihana poikaystävä. Taidan olla aika onnekas, kunpa muistaisin sen aina.


kuva eilisistä pippaloista, otin valtuudekseni hiuslakan käytön ja tupeerasin miehen juhlakuosiin
Mua ei hävetä sanoa lauantai-iltana että oon kotona. Tai jos äiti soittaa ruoan olevan valmista, musta on kiva lähteä kotiin. Ei siinä oo mitään no life -statusta, tai että mut oltais pakotettu kotiin. Harvoin mua käsketään kotiin, joten lähes aina kun oon kotona se on mun oma tahto. Ja oon aika usein kotona. Enemmän se on ylpeilyn aihe sanoa " mä meen himaan tänään ku me sovittiin että pidetään koti-ilta ", kun että sanoisin sen pyrskähdellen häpeästä. Enkä usko että kukaan aattelee että olisin harmaa kotihiiri, ennemmin wau kiva.
Musta on kivaa istua iltaa äidin kanssa tai käydä äidin kanssa leffassa/shoppailemassa.  Musta on kivaa pelata änäriä Roopen kanssa, askarrella synttärikortteja Ranjan kanssa tai lukea iltasatua Riitun kanssa. Jos olisin jokainen ilta kotona se ei varmaan olis niin kivaa, mutta kivaa on huomata että tullessani kotiin mua on kaivattu.


Nyt mua herkistyttää. Coldplay on hyvä asia, parempi kuin hyvä. Varsinkin kuin puolilla kappaleista on astetta suurempi merkitys. Haluaisin hymyillä poskeni kipeäksi niin pitkään kun hymyä riittää. Jos jo yksistä yli kahdeksan tunnin yöunista tulee näin hyvä mieli, viikon päästä syyslomalla lennän kuuhun ja takasin. Ah, peace&love ja hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti