keskiviikko 8. tammikuuta 2014

MURUMANIA 3v!!



Wou! Tää blogi on ollut nyt pystyssä tasan 3 vuotta! Hurjaa.. En toivo että kukaan sen suuremmin ekojen vuoden postauksia lukee, sen verran hukassa vielä olin tässä hommassa. Välillä on avauduttu liikaa ja välillä taas sellaisista asioista jotka eivät yksinkertaisesti kiinnosta KETÄÄN. Onneksi kehitystä on tapahtunut. Olen oikeastaan aika ylpeä tästä blogista juuri nyt. UV-postaus räjäytti tilastot ja kiilasi luetuimpien postausten kärkipaikoille. Bloggerin lukijapaneeli ei näemmä paljasta lukijoiden läheskään oikeaa määrää, joskus teitä on jopa viisi kertaa enemmän mitä se antaa ymmärtää. Vau!

Tässä vähän tilastoja:

Lukijoita bloggerin kautta: 62 (hei sinä yksi lukija, minne lähdit?)
Sivun katselukertoja: 38 610
Julkaistuja postauksia: 336
Julkaistuja kommentteja: 649
Suosituin postaus: Yäk, mikä muotimoka! 1474 katselukertaa (Tän postauksen suosiota en vaan ymmärrä, tahallani jätin linkin pois!)

Kiitos teille kaikille, ootte ihan huippuja! Tästä blogista on tullut mulle supertärkeä, kliseisestä ilmaisusta huolimatta -henkireikä. Mulla on teille paljon annettavaa, johon ajanpuute on ainoa este. Olkaa siis kärsivällisiä, kyllä mulla paloa ja inspistä riittää! Postaustoiveetkin ovat toki aina tervetulleita! Tää blogi on kehittänyt mua ihmisiä ja avannut uusia ovia niin sosiaalisella puolella kuin työrintamallakin. Odotan innolla mitä kaikkea on vielä edessä!

Tärähtänyt rosaboss kiittää yhteisistä vuosista, samalla menolla ja kahta kauheampana eteenpäin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti