sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

spring sprang sprung



Ehkä mun kevätflunssa tuli ihan oikeeseen kohtaan, on enemmän aikaa paikkailla niitä juttuja joissa olisi pitänyt olla aktiivinen. Oon ollut niin kikseissä tästä ilmasta, että tais käydä se klassinen vilustuminen kun luulin et on kesä. No mikä tahansa on mieluisempaa kuin migreeni, joten valita.

Tällä viikolla tajusin oikeasti miten suuri vaikutus hyvällä säällä on mielialaan, ainakin mun kohdalla. Oon vaan juossut ulos kuvailemaan päättömästi ja hymyilemään vaan siitä ajatuksesta että kevät on täällä. En ole edes ollut stressaantunut mistään. Oon saanut siivouspuuskia ja inspiraatiokohtauksia. Elämänkulussa asenteella on tosiaankin väliä.



Mun on pakko jakaa teille yksien lempparilasteni viisauksia. Oon näiden supertyyppien lastenvahti ja niillä oli läksynä keksiä itse sananlaskuja:

" Ystävyys on lääke. Se auttaa vaikka sydänsuruihin ja sellasiin "

" Jokainen päivä on porras, ei niitä kannata liian nopeasti hyppiä "

" Älä hanki ystäviä ihmisten lahjonnalla, vaan ihmisten lempeydellä "

" Köyhäkin voi olla ystävä "

" Onni on kuin hevonen, ei sitä voi valjastaa "
(tämän keksi yllättäen Onni-poika)

" Askel askeleelta elämä jatkuu "

" Kello näyttää aikaa, sydän tunteita "

" Älä kaivele menneitä vaan keskity tulevaan "

Nää kaikki on siis neljäsluokkalaisten keksimiä, wau! En olisi kovinkaan huolissani yhteiskuntamme tulevaisuudesta.



Hyvää myöhästynyttä naistenpäivää teille kaikille ihanuuksille! Oheisessa kuvassa kauniit siskoni, valloittavimmat naisenalut jotka tiedän! Oman naistenpäivän vietin puhuen jälleen syvällisiä äitin kanssa. Äiti on kuin paraskaveri ja samalla se kenestä otan esimerkkiä kaikista eniten. Okei, on se välillä vähän idari mut se muistuttaa mua siitä et se on mun äiti. Ei äidit saa olla liian kivoja, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.



Uus lempibändi on taas löytynyt! Bastille!!!! Ah mitä rakkautta... Jos kaikki menee hyvin, pääsen näkemään Bastillen ruisrockiin, how perfect?! Kesäkuume kasvaa kasvamistaan.. Mitä te meinaatte puuhata kesällä? Mille festareille ootte menossa?  Nyt mun puolesta oikein aurinkoista viikon alkua kaikille teille ihanille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti