lauantai 12. huhtikuuta 2014

I keep searching for a heart of gold.



Huomenta maailma! En aio pyytää anteeksi postaustauosta, koska yritän opetella elämään itsepintaisemmin. Pyydän anteeksi jos on jotain anteeksipyydettävää. Uskon kuitenkin että ymmärrätte. Kiitos.

Milky Chance - Stolen Dance (Flic Flac Edit)



Jakso 5 on takana, joka oli itseasiassa yksi opettavaisimpia jaksoja koskaan. Niin jälkeenjääneeltä kuin tämä kuulostaakin, mulla heräsi tiedonjano. Halusin oppia, ja mua oikeasti kiinnosti ne asiat mitä tunneilla käsiteltiin. Mua ei enää kiinnostanutkaan instagram tai whatsapp, eikä juoruaminen kaverin kanssa. Mä oikeasti halusin kuunnella. Tajusin, että mulla on enää puolitoistavuotta jäljellä tätä, sen jälkeen mun täytyy opiskella yleissivistystä itse ja on oma vika jos en tajua. En halua olla sivistymätön blondi. En tiiä vielä miten jakso todellisuudessa meni, mutta ainakin itse opin paljon!



Mistä tunnistaa parhaan kaverin? No siitä, kun itsellä on paha mieli ja kaipais irtiottoa omasta tyhmästä elämästään. Silloin paraskaveri viis veisaa flunssasta, univelasta ja ylitöistä sanoen " totta helvetissähän me sit mennään juhlimaan! ". Näin on taas yksi viikonloppu pelastettu!

Ainiin ja arvatkaa mitä! Mä lähden kesäkuussa Lontooseen! Varattiin tällä viikolla liput Eetun ja Eetun äitin kanssa, oujee! Nyt otankin teiltä vastaan kaikki vinkit mitä Lontoossa kannattaisi tehdä?!



Tää muidu lähtee nyt tälläämään itseään uuteen uskoon iltaa varten. Aion näyttää itselleni että mun juhlafiilikseen ei alkoholia tarvita enää! Pitäkää tekin ihana viikonloppu, palataan pian!

4 kommenttia:

  1. Perus nähtävyydet tietty tsekatkaa, ja Oxford Street on pakollinen sellaselle shoppailijalle ku sinä ;) Mut mun ehoton vinkki on ett menkää kattoo joku musikaali! Ite oon tosiaa käyny Lontoossa kahesti, molemmilla kerroilla myös musikaalissa ja ne on oikeesti täydellisyyttä <3 (viimeeks kyseessä oli Leijonakuningas joka saattas EHKÄ kiinnostaa suakin :D)

    VastaaPoista
  2. Kaksi ensimmäistä kuvaa on tosi upeita! Helsinki on kyl tosi kaunis kaupunki. :)

    Milla / millamainen

    VastaaPoista