sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

kesäkuun kuumimmat! (tällä kertaa puhumme vaatteiden kuumuusasteesta)

Kesän alku on oikea rahareikä -ainakin mulle! En vaan voi hillitä itseäni, sillä ei nyt herranjesta kesästä toiseen paineta niillä samoilla kesätopeilla ja shortseilla... En vaan osaa/halua! Päätinkin nyt into piukeena jakaa teille mun tän hetkiset lempparit kesäpukeutumisessa!

1. Tummansininen bleiseri/jakku

Ehdoton lemppari! Sopii mekkojen, farkkujen, shortsien, korkkareiden, ballerinojen, conssien -siis ihan kaiken kanssa! Noi kultaset napit kruunaa kaiken! Näppäränä tyttönä löysin pari kultaista nappia Gina Tricotin lattialta ja ompelin ne (Jaden) H&M:n jakkuun. Lopputulos näkyy edellisen postauksen skumppakuvassa. Bueno, siis ei huono!

2. Nude

Jostain syystä mun silmä takertuu jatkuvasti kaikkeen nudeen. Etenkin nudet balleriinat ois nyt kovasti hakusessa! Avokkaatkin inhimillisellä korolla ois enemmän ku mieleen. Noi sopis passelisti vaaleen farkun ja hameiden kanssa... Nami! Vinkkejä mistä löytäisin nimenomaan nudet (ei beiget, ei vaaleanpunaiset, ei ruskeat vaan nudet) balleriinat?

3. Löysät pöksyt


Mulla on tänään ekaa kertaa päällä tollaset mustat pitkät lökäpöksyt ja oon ihan in lööv. Classympi kesäversio lökäreistä, voi käyttää myös balleriinojen, jakkujen ja korkkareiden kanssa. Ihan parasta! En tiedä onko meneekö noi pidemmät pökät jo seksintappo-osastolle, mutta ei kiinnosta, rakastuin just mukaviin housuihin! Plussaa myös se, että löysien housujen kanssa napapaita ei näytä tyrkyltä!

4. Hapsut

Tää oli näistä mun kollaaseista itseäni inspiroivin. Etenkin toi mustavalkoinen kuva on mun unelmien festarityyli (vinkkejä mistä löytäisin tollasen laukun?)! Hapsut on tässä mun jakkujen ja korkkareiden valtatiellä sitä hippirosaa. Tykkään niin paljon, alkukesästä löysin kirpparilta pari ihanaa hapsupaitaa ja voi jukudemus! Tarviiko perustella? Hapsut=kesä!

Mitä tykkäsitte? Lisätkää listaan omat kesän ykkösvermeenne! Oliko tää lista teidän mielestä ihan "turn off" vai samaistuitteko?

//kuvat: Pinterest//

5 kommenttia:

  1. http://m.hm.com/fi/product/98281?article=98281-B#shopOrigin=SA&mediaType=STILL_LIFE_FRONT
    Tässä olisi ainakin jonkinlainen hapsulaukku hm:ltä!

    VastaaPoista
  2. Mistä sä oikein bongailet näitä kuvia? Ihania!

    VastaaPoista